Frakcja Mroku kompletna i zaktualizowana

Witam wszystkich czytelników tego bloga :)
Przed wami zaktualizowana wersja frakcji Mroku. Zmieniła się tylko szata graficzna, natomiast sama zawartość pozostała oryginalna. Wybaczcie, że tyle czasu to zajęło, ale ostatnio mam dosyć sporo na głowie i są chwile, gdy nawet nie wiem jak się nazywam. Mimo to, brnę w ten Konflikt i powolutku będę się dzielić efektami mojej pracy. Obecnie poświęcam większość czasu na aktualizację dotychczasowych kart, lecz gdy tylko się z tym uporam, zaprezentuję wam sporo nowych. Liczę na ciągły feedback i dziękuję, za to że zaglądacie tutaj, wyrażacie swoje opinie i ogólnie wspieracie moją "twórczość". To bardzo miłe, gdy wkłada się w coś pasję, a innym ludziom się to podoba. Mam nadzieję, że gdy ukończę całość przyjemnie będzie wam się grało.
Tak, czy inaczej, oto wyżej wspomniane arkusze kart:





PS Jak ukończę Konflikt, będę miała jeszcze siłę i jeśli spodoba wam się efekt końcowy, prawdopodobnie przygotuję dla was pewną niespodziankę. Już nawet mam na nią pomysł ^^



Komentarze