Nekromancja ukończona

Witajcie po długiej przerwie :)
Trochę czasu minęło od mojej ostatniej aktywności, lecz mimo to prace posuwają się do przodu. Udało mi się ukończyć piątą frakcję do tego gigantycznego projektu. W tej talii zastosowałam kilka mechanik. Jak widzicie, Wrogowie są podzieleni na 2 typy - Nieumarli z Siłą i Duchy z Mocą. Kilka Duchów ma też w nazwie banshee (analogicznie do goblinów w Podziemiach) i niektóre karty mają efekty do nich. Poza tym wszyscy Nieznajomi to Nekromanci, co zostało zaznaczone na kartach (ten keyword jest użyty na niektórych Zdarzeniach, oraz wolałam napisać raz Nekromanta i dać każdemu z nich imię, zamiast się ciągle powtarzać).  Ponad to, możecie zauważyć, że wiele kart bazuje na trofeach i stosie kart odrzuconych - jak to nekromanci mają w zwyczaju ;)
Pod nazwą nekromantów kryją się również spirytualiści.
A oto cała talia (przypominam o opcji "Pokaż obrazek"):
Wrogowie (Siła)
Wrogowie (Moc)

Nieznajomi
Zdarzenia

Zdarzenia i Przyjaciele

Rewersy


 I to tyle :) Jeszcze nie wiem, którą frakcję wezmę jako następną na warsztat. Dajcie znać, co sądzicie o frakcji Nekromancji i jeśli widzicie błędy - koniecznie poinformujcie mnie o tym, mogłam coś przeoczyć.

Do zobaczenia! ;)

Komentarze