poniedziałek, 27 marca 2017

Frakcja Natury kompletna!

Witajcie po kilkudniowej przerwie c:
W weekend wzięłam się mocno za dodatek i udało mi się już ukończyć pierwszą talię frakcji, a mianowicie Natury. Tak, jak zaplanowałam wyszło łącznie 105 kart, czyli 42 Wrogów, 31 Zdarzeń, 21 Nieznajomych i 11 Przyjaciół. Dokonałam już takiej wstępnej korekty i na chwilę obecną nie widzę, co jeszcze bym mogła poprawić (no cóż, brak doświadczenia). Jakbyście coś zauważyli, to proszę żebyście dali znać. Ciężko jest zauważyć np literówkę w karcie, którą zna się na pamięć ;)
Oto kompletna talia (przypominam o opcji "pokaż obrazek"):
Wrogowie - 20 pod Moc i 1 specjalny
Wrogowie "Moc"
Wrogowie - 20 pod Siłę i 1 specjalny
Wrogowie "Siła"

21 Zdarzeń
Zdarzenia
21 Nieznajomych
Nieznajomi
11 Przyjaciół i 10 Zdarzeń
Przyjaciele i kolejne Zdarzenia

Rewers
Rewers

 Bardzo się ucieszę, gdy dostanę jakiś feedback. Nieważne, czy pozytywny, czy negatywny. Krytyka też potrafi zmotywować i zmobilizować ;)
Planuję wrzucić wszystkie użyte pliki na specjalnie założonego chomika. Zarówno grafiki, jaki i pliki .eon. Może ktoś będzie chciał z nich skorzystać.
Teraz moją kolejną misją jest dokończenie frakcji Postępu. Spodziewajcie się wielu zębatek, mechów i steampunku :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz